Správa Základnej školy s materskou školou s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským v Hosticiach o výchovno – vzdelávacej činnosti a jej

                      výsledkoch

 

 

 

 

 

 

             Školský rok 2006/2007

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Vypracovala: PaedDr.Katarína Zagyiová

                                          riaditeľka školy  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            S P R Á V A                    

 

 

                        v ý s l e d k o c h    a    p o d m i e n k a c h   

 

                    v ý c h o v n o -  v z d e l á v a c e j   č i n n o s t i

 

 

            Š k o l s k ý    r o k   2 0 0 6 / 2 0 0 7

 

 

 

 

 

 

 

 

                       Vypracovala: PaedDr. Katarína Zagyiová

                                                                                          riaditeľka školy

                                                                                                 

 

 

Správa je vypracovaná v zmysle:

 

 

 

  1. Vyhlášky Ministerstva školstva SR č. 9/2006 Z.z. zo 16.12.2005 o štruktúre a obsahu správy o výchovno – vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach skôl a školských zariadení

 

 

 

  1. Metodické usmernenia MŠ SR č. 10/2006-R k vyhláške MŠ SR č. 9/2006 Z.z. na

základe:

 

 

1.      Koncepcie Základnej školy s materskou školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144, Hostice – Gesztete s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským na 5 rokov

 

 

2.      Plánu výchovno-vzdelávacej činnosti Základnej školy s materskou školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144, Hostice – Gesztete s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským

 

 

3.      Vyhodnotenie činnosti v školskom roku 2006/2007 na pedagogickej rade dňa 02.07.2007

 

 

4.      Informácie o činnosti Rady školy pri Základnej škole s materskou školou – Alapiskola és  Óvoda, Hlavná 144, Hostice - Gesztete s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Údaje o škole

 

Názov školy:  Základná škola s materskou školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144,

                        Hostice – Gesztete s vyučovacím a výchovným jazykom madarským

 

Adresa školy: Hlavná 144, 980 04 Hostice

 

Telefónne a faxové číslo školy: 047/ 5699102, mobil: 0908934579

                                                     Fax: 047/5699102

 

E-mailová adresa: zshostice@zshostice.edu.sk,  zshostice@zoznam.sk

 

Internetová adresa: www.zshostice.edu.sk

 

 

2. Údaje o zriaďovateľovi škole

 

Obec Hostice

Okres: Rimavská Sobota

Ulica: Hlavná

PSČ: 980 04

Telefónne a faxové číslo: 047/5812253, mobil: 0908/932161

                                           Fax: 047/5812253

E –mailová adresa: ocu.hostice@stonline.sk

 

 

  1. Údaje o vedúcich zamestnancoch školy:

 

Riaditeľ školy (štatutárna zástupca): PaedDr. Katarína Zagyiová

Zástupca riaditeľa školy: Mgr. Róbert Agócs

Pracovníčka ekonomického oddelenia: Viktória Forgáčová

 

 

  1. Poradné orgány školy:

 

a)      Metodické združenie pre prvý stupeň ZŠ:

Vedúca: Mgr. Agnesa Sallaiová

Členovia: Mgr. Kristína Farkašová

                 Mgr. Beata Lichtmanneggerováí

                 Nataša Ráczová

                 Magdaléna Csirkeová

                 Júlia Maksiová

                 PaedDr. Katarína Zagyiová

 

b)      Predmetová komisia pre spoločenskovedné predmety:

Vedúca: Mgr. Elena Vilhanová

 Členovia: PaedDr. Katarína Zagyiová

                   Ing. Helena Czeneová

                   Cecília Mácsová

                  Bodolló Zsolt

c)      Predmetová komisia pre prírodovedných predmetov:

Vedúca: Ing. Helena Czeneová

Členovia: Mgr. Róbert Agócs

                 Ing. Szitai Anton

                 Alžbeta Danyiová

                 Cecília Mácsová

                             Mgr. Viliam Tóth

 

 

d)      Výchovná poradkyňa: Ing. Helena Czeneová

 

 

e)      Školská rada: (11 členná)

Predseda školskej rady: František Rácz

Členovia:

1. Pedagogickí zamestnanci: Ing. Anton Szitai

                                                       Sallaiová Alica

      2. Nepedagogický zamestnanec:

                                                       Viktória Forgáčová

 

      3. Rodičia:                               Singlárová Iveta

                                                       Nováková Tímea

                                                       Berkiová Henrietta

                                                       Mgr. Lichtmasnneggerová Beata

 

4.      Iné spolupracujúce organizácie:

                                                      Zoltán Danyi

 

      5. Delegovaní zástupcovia:   Alžbeta Csanková

                                                      Radics Tibor

                                                      Rácz František

 

 

 

f) Grémium školy:

     Vedúca: PaedDr. Katarína Zagyiová

     Členovia: zástupca riaditeľa školy

                      výchovná poradkyňa

                      predseda školskej rady

     Širšie grémium: vedúci predmetových komisií

                                  vedúci metodického združenia

                                  predseda rodičovského združenia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Údaje o počte žiakov školy: (k 15. septembru)

               

                

 

Triedy

Počet žiakov     

Z toho chlapcov

Z toho dievčat

1. ročník

24

13

11

2. ročník

24

              13

11

3. ročník 

19

 5

14

4. ročník

19

              11

8

5. ročník

               27

14

13

6. ročník

               31

              16

              15

7. A

               24

              11         

              13

7. B

               17

              10

                7

8. ročník

               18

                9

                9

9. ročník

               17

                6

              11

SPOLU

             220

            108

           112

 

 

 

Údaje o žiakoch v ŠKD:

 

 

ŠKD – 1. skupina

Počet zapísaných žiakov: 24

Vychovávateľka: Magdaléna Csirkeová

 

 

ŠKD – 2. skupina

Počet zapísaných žiakov: 19

Vychovávateľka: Júlia Maksiová

 

 

 

 

ŠKD

Počet žiakov

Z toho chlapcov

Z toho dievčatá

1. skupina

              24

             8

            16

2. skupina

              19

             9

            10

SPOLU

              43

            17

            26

 

 

 

 

 

 

 

Údaje o materskej škole:

 

Počet zapísaných žiakov: 24

Zástupkyňa pre MŠ: Zora Zagyiová

Učiteľka MŠ:             Alica Sallaiová

 

Materská škola

Počet detí

Z toho chlapcov

Z toho dievčatá

 

             24

             15

                 9

SPOLU

             24

             15

                 9

 

6. Údaje o zapísaných žiakov do prvého ročníka:

 

 

Počet zapísaných žiakov

                    15

Z toho chlapcov

                    10

Z toho dievčatá

                      5

 

 

7. Údaje o počtoch a úspešnosti žiakov na prijímacích skúškach a ich prijatí na štúdium na stredné školy

 

 

      ZŠ – rozmiestnenie

            ŠZŠ

 

   z

9. roč.

    z

8. roč.

  zo

4. roč.

   nižšie končiaci

4.

 5.

 6.

7.

8.

 9. roč.

Nižšie končiace        

Gymnáziá

   6

 

  1

 

 

 

 

 

 

 

SOŠ – 4. roč.

         - 5. roč.

   2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZSŠ–HA Luč.          5.roč.

-                              4.roč.

-                              3.roč.

 

 

   3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SOU -                       4.roč.

                                 3.roč.             

   1

   3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spojená SŠ  -           4.roč.

                    -            3.roč. 

 

   1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Učilište 2.roč.

   -

    1

 

 

 

 

 

 

 

 

Odborné učilište

   -

    1

 

 

 

 

2

 

 

 

Praktická škola

   -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukončil PŠD v ZŠ

neporkračuještúd.

  

    1

 

 1

 

 1

 1

 

 

 

Ukončuje PŠD

na základnej škole

   1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S P O L U

 

  17

 

   3

 

  1

 

 1

 

 

 

 

 

 1

 

 3

 

 

 

 

 

 

Celková úspešnosť na prijímacích pohovoroch bola 100%- .

 

 

 

 

 

 

 

8. Údaje o výsledkoch hodnotenia a klasifikácie žiakov: (2.polrok šk.roka 2006/2007)

 

Celkové hodnotenie žiakov 1. – 4. ročníka

 

Ročník

Počet

žiakov

Prospeli

       %

Neprospeli

      %

Neklas.

      %

     1.

    24

     20

    83,0

        4

     17,0

       -

       -

     2.

    24

     24

   100,0

        -

       -

       -

       - 

     3.

    19

     19

   100,0

        -

       -

       -

       -

     4.

    19

     18

     95,0

        1

       5,0

       -

       -

 

1. – 4.

 

    86

 

     81

 

    94,0

 

       5

 

       6,0

 

       -

 

       -

 

 

Celkové hodnotenie žiakov 5. – 9. ročníka

 

 

Ročník

Počet

žiakov

Prospeli

        %

Neprospeli

       %    

Neklas.

       %

     5.

     26

     25

    96,0

        1

       4,0

       -

       -

     6.

     32

     28

    87,0

        4

     13,0

       -

       -

     7. A

     23

     22

    95,0

        1

       5,0

       -

       -

     7. B

     16

     16

  100,0

        -

        -

       -

       -

     8.

     18

     17

    94,0

        1

      6,0

       -

       -

     9.

     17

     16

    94,0

        1

      6,0

       -

       -

 

5. – 9.

 

   132

 

    124

 

   94,0

 

       8

 

      6,0

 

       -

 

        -

 

Celkové hodnotenie žiakov 1. -9. ročníka

 

 

Ročník

 

Počet

žiakov

Prospeli

        %

Neprosp.

       %

Neklas.

       %

1. – 4.

     86

     81

    94,0

        5

       6,0

       -

       -

5. – 9.

  132

   124

    94,0

        8

       6,0

       -

       -

 

1. – 9.

 

  218

 

   205

 

   94,0

 

      13

 

     6,0

 

      -

 

      -

 

 

 

Učebné výsledky podľa vyučovacích predmetov v 2. – 4- ročníku

 

 

Ročník

     MJL

    SJL

       M

       Prv

 Prírodov.

        Vl

      2.

      2,7

      2,7

      2,5

       2,2

         -

        -

      3.

      2,6

      2,6

      2,4

         -

       2,3

      2,4

      4.

      2,7

      3,1

      3,1

         -

       2,6

      3,0

  2. – 4.

      2.7

      2,8

      2,7

       2,2

       1,9

      2,7

 

 

Učebné výsledky podľa vyučovacích predmetov v 5. – 9. ročníku

 

Roč.

 MJL

 SJL

  AJ

    M

    D

    Z

   Pr

   F

    Ch

 

    5.

   2,8

  3,2

   3,4

   3,0

   3,0

   3,0

   3,3

    -

    -

   3,1

    6.

   3,3

  3,3

   3,4

   3,3

   3,0

   2,9

   3,4

   3,4

    -

   3,2

  7.A

   2,6

  3,2

   3,0

   3,2

   2,7

   2,4

   2,8

   3,0

    -

   2,9

  7.B

   3,3

  3,4 

   3,8

   3,6

   3,5

   3,4

   3,8

   3,0

    -

   3,5

   8.

   2,9

  3,3

   3,4

   3,1

   2,8

   2,4

   3,1

   2,6

   2,1

   2,9

   9.

   2,5

  3,0

   2,6

   2,8

   2,2

   2,2

   2,1

   2,4

   2,4

   2,5

 5.-9.

   2,9

  3,2

   3,3

   3,2

   2,9

   2,7

   3,0

   2,9

   2,3

   3,0

 

 

Prehľad o počte žiakov s učebným priemerom 1,0

 

 

Roč.

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

1-4

 

  %

 

5.

 

 6.

 

 

 7.

 A

 

7.B

 

8.

 

9.

 

5-9

 

 %

 

1-9

 

%

Poč.ž.

 -

 8

 5

 1

 14

16,0

 2

 3

 1

 -

 -

 1

 7

5,3

 21

9,6

 

 

Výkaz o počte vymeškaných hodín v ročníkoch 1 – 9

 

 

Ročník

 

Poč.žiak.

 

S p o l u

  Priemer

 

Ospraved.

 

Priemer

 

Neosprav.

Priemer na žiaka

  1. – 4.

      86

  11533

   134,1

     8797

  102,2

    2736

    31,8

  5. – 9.

    132

  24453

   185,2

   20599

  156,1

    3854

    29,2

  1. – 9.

    218

 35986

   165,0

   29396

  134,8

    6590

    30,2

 

 

Hodnotenie a klasifikácia správania žiakov 2. – 9.   (192 žiakov)

 

           1. stupeň

        2. stupeň

       3. stupeň

          4. stupeň

              162

            11  

             21

               24

             74,0 %

           5,0 %

            9,6 %

             11,0 %

 

10. rok školskej dochádzky

 

Ročník

       4.

     5.

 6.

  7. A

     7.B

      8.

     9.

  4. – 9.

Poč.žiak.

       1

     1

 1

  1

       2

      3

     -

      9

 

Pochvala triednym učiteľom podľa ročníkov

 

   1.

   2.

   3.

   4.

1.-4. 

   5.

   6.

 7.A

  7.B

  8.

  9.    

5.-9.

Spolu

   9

   9

   8

   5

  31

   6

   3

   7

   6

  0

  8

   30

   61

 

 

 

Pochvala riaditeľom školy podľa ročníkov

 

   1.

   2.

  3.

   4.

1.-4. 

   5.

  6.

 7.A

  7.B

   8.

   9.

5.-9.

Spolu

   3

   8

  5

   1

  17

   3

  4

   1

   1

   1

   8       

  18

   35

 

Pokarhanie triednym učiteľom

 

   1.

   2.

   3.

  4.

1.-4.

   5.

  6.

7.A

7.B

 8.

   9.

5.-9.

Spolu

    -

   -

   4

   -

    4

   -

   -

   -

    -

   -

    -

   0

     4

 

 

Pokarhanie riaditeľom školy

 

   1.

   2.

  3.

   4.

1.-4.

   5.

   6.   

 7.A

 7.B

   8.

   9.

5.-9.

Spolu

    -

   -

   -

    -

    0

   -

   4

   1

    -

    -

    -

   5

    5

 

 

Prehľad o počte triednických hodín

 

     1.

     2.

    3.

     4.

     5.

     6.

  7.A

   7.B

     8.

     9.

    20 

    19

   18

    18

    14

    16

   16

    17

    18

    10

 

 

Údaje o výsledkoch externých meraní:

 

 

                                                   M O N I T O R   9 – 2 0 0 7

 

 

 

       Body matematika

  Úspešnosť     matamatika

  Body jazyk

   Úspešnosť

       jazyk

Priemerný počet bodov šk.

     

        11,3

 

 

         17,9

 

 

Priemerná precentuálna úspešnosť šk.

 

 

       37,6 %

 

 

         59,8 %

 

 

 

9. Údaje o počte zamestnancov a plnení kvalifikačného predpokladu pedagogických

    zamestnancov školy

 

 

 

                              Kvalifikovanosť pedagogických zamestnancov v ZŠ

Počet pedagog. zamestnancov

v ZŠ

 

 Kvalifikovaných

 

Nekvalifikovan.

Dopĺňajúci si

   kvalifikáciu

 

Kvalifikovanosť

  v percentách

          16

            15

            1

            1                                                                                                           

       93,4 %

 

 

 

 

 

                               Kvalifikovanosť pedagogických zamestnancov v MŠ 

Počet pedagog.

zamestnancov v MŠ

 

Kvalifikovaných

 

 

Nekvalifikov.

Dopĺňajúci si

 kvalifikáciu

Kvalifikovanosť

   v  prcentách

           2

             2

            0

              0

          100 %

 

 

 

 

 

 

Pedagogický zbor – rozdelenie úväzkov – odbornosť vyučovania

 

P.

č.

Titl.,meno priezvisko pedagóga

Aprobác.

     Vyučovací predmet – počet hodín

                         v týždni

Počet hodín spolu

Predm. ročník

Odb.

vyuč.

Neo vyuč.

Predm. ročník

O

v.

 

N

v.

 

 

Predm.

ročník

 

O

v

 

N

v

O

N

1.

PaedDr.   Katarína Zagyiová

Učiteľs. pre I. st. ZŠ

SJL/8.B

   -

   4

Vl./4

2

 

HV/4

1

 -

 3

4

2.

Mgr. Róbert Agócs

    Vv

Vv/5.,

6.,7.A,B

8.

  6

   -

 

Z/9

-

1

M/7.B

-

5

6

6

3.

Mgr. Viliam

 Tóth

TV-Pr

TV/5,6,

7AB,8,

9

  12

   -

Pr/5,6

7AB,8

9

12

 -

F/7.,8.,

9.

-

-

24

 -

 

4.

Zsolt

Bodolló

MJL-D

MJL/6,

8,9

  14

  

D/5,6,

7AB,

8,9

11

 

Ov/9

-

1

25

 1

5.

Ing. Helena Czeneová

VŠP

+ DPŠ

Nv/1.-

9.

  10

 

 

  -

 

   

 

MJL/

5.,

7AB

 

 

15

 

 

Ch/8

-

 

 

2

10

17

6.

Cecília Mácsová

Psych.

AJ/5-9

KAJ/

3.-4.

   -

   -

   13

     1

Ch/9

M/5

 -

 -

2

5

F/6,8,

9

-

5

 -

26

7.

Ing. Anton

Szotai

     M

M/6.,

7.,8.,

9.

  19

  -

Psp/5.-

9.

 -

6

F/7A

 

2

19

8

 

8.

Mgr. Elena

Vilhanová

MJL –

SJL

SJL/6.

-9.

  25

  -

Z/7.B

 

2

   -

-

-

25

2

9.

Mgr.

Beata

Lichtman

Učit.

pre I st

2.roč.

  24

  -

Z/6

 

2

   -

 

 

24

2

10

Mgr.

Agnesa

Sallaiová

Učit.

pre I st

3.roč

  25

  -

Z/5

  -

2

   -

 

 

25

2

11

Nataša

Ráczová

Učit.

Pre I st

4.roč.

  23

   -

Z/7B

 -

4

   -

-

-

 23

4

12

Mgr. Kristína

Farkašo

Učit.

Pre I.st

1.roč

  23

   -

Z/8

 -

2

   -

 

 

 23

2

13

Magdalé

Csikeov

Vych.

HV/5-

9

   -

   6  

    -

  -

  -

    -

-

-

 -

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Júlia Maksiová

Vych.

OV/5-

8

   -

    4

    -

  -

 -

    -

-

-

 -

 4

16

Zuzana Ráczová

Asist.

uč.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

Danyiová

Alžbeta

Asist.

uč.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S POLU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

207

71,0

  %

 

  84

29,0

  %

 

 

 

 

Údaje o nepedagogických zamestnancoch:

 

 

 

Celkový počet:    9

 

Ekonmická pracovníčka (hospodárka): .............    1  

Upratovačky: .........................................................             3

Školník ....................................................................            1

Kurič .......................................................................             2

Kuchárka ................................................................             1

Vedúca ZŠS ............................................................             1

 

 

 

 

 

10. Údaje o ďalšom vzdelávaní pedagogických zamestnancov školy

 

Poč.

rokov

ped.

praxe

 

 

 

            Druh  vzdelávania

  Priebeh vzdelávania v školskom roku

        Začatie

v predchádzajúc.

pokračovanie

v aktuálnom

   ukončenie

 v aktuálnom

   

      Počet pedagogických pracovníkov

 

 

  0

  -

  5

rokov

 

 

uč.

vych.

uč.

vych.

uč.

vych.

Uvádzanie začínajúcich učiteľov do praxe

 

 

 

 

 

 

Prípr. vedúcich pedagogických zamestnancov

 

 

 

 

  

 

Priebežné vzdelávanie

 

 

   1

 

 

 

Špecializačné inovačné štúdium

 

 

 

 

 

 

Špecializačné kvalifikačné štúdium

 

 

 

 

  

 

Rozširujúce štúdium

 

 

   1

 

 

 

 

   5

   -

  10

rokov 

Prípr. vedúcich pedagogických pracovníkov

 

 

 

 

  

 

Priebežné vzdelávanie

 

 

  

 

 

 

Špecializačné inovačné štúdium

 

 

 

 

 

 

Špecializačné kvalifikačné štúdium

  

 

 

 

 

 

Rozširujúce štúdium

 

 

 

 

 

 

 

  10

   -

  15

rokov

Prípr. vedúcich pedagogických zamestnancov

   1

 

 

 

 

 

Priebežné vzdelávanie

 

 

   1

 

 

 

Špecializačné inovačné štúdium

 

 

 

 

 

 

Špecializačné kvalifikačné štúdium

    1

 

 

 

 

 

Rozširujúce štúdium

 

 

 

 

 

 

 

  15

   -

  20

rokov

Prípr. vedúcich pedagogických zamestnancov

 

 

 

 

 

 

Priebežné vzdelávanie

 

 

   1

 

 

 

Špecializačné inovačné štúdium

 

 

 

 

 

 

Špecializačné kvalifikačné štúdium

   1

 

 

 

 

 

Rozširujúce štúdium

 

 

 

 

 

 

 

  20

   -

  25

rokov

Prípr. vedúcich pedagogickývh zamestnancov

 

 

 

 

  

 

Priebežné vzdelávanie

 

 

   3

 

  

 

Špecializačné inovačné štúdium

 

 

 

 

 

 

Špecializačné kvalifikačné štúdium

 

 

 

 

 

 

Rozširujúce štúdium

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Údaje o aktivitách a prezentácii školy na verejnosti:

 

A k t i v i ty – s ú ť a ž e

 

Športové súťaže:                                  Počet zapojených           Umiestnenia

 

Streľba – okresné kolo                                        Csanková Iveta                               2. miesto

                                                                           Borbásová Tímea

                                                                           Borbásová Lucia

 

Streľba – jednotlivci, okresné kolo                       Csanková Iveta                               3. miesto

 

Streľba chlapci – okresné kolo                            Lakatos Ladislav                             6. miesto

                                                                           Habodász Gabriel

                                                                           Balog Szabolcs

 

Stolný tenis – okresné kolo dievčatá                     Csanková Iveta                               1. miesto

                                                                           Borbásová Tímea

                                                                           Borbásová Lucia

 

Stolný tenis – okresné kolo                                  chlapci – 4                                      -

 

Basketbal – okresné kolo, dievčatá                      Szabóová Tünde                             2. miesto

                                                                           Csanková Iveta

                                                                           Borbásová Tímea

                                                                           Borbásová Lucia

                                                                           Ráczová Aneta

                                                                           Csanková Brigita    

                                                                           Czeneová Viktória

 

Stolný tenis – krajské kolo, dievčatá                    Csanková Iveta                               2. miesto

                                                                           Borbásová Tímea

                                                                           Borbásová Lucia

 

Hádzaná – okresné kolo, dievčatá                        Szabóová Tünde                             4. miesto

                                                                           Borbásová Tímea

                                                                           Csanková Iveta

                                                                           Borbásová Lucia

                                                                           Bohóová Cynthia

                                                                           Czeneová Viktória

                                                                           Csanková Brigita

                                                                           Kankujaová Alžbeta

                                                                           Radicsová Renáta

 

Hádzaná – okresné kolo, chlapci                          Balog Szabolcs                               1. miesto

                                                                           Demko Štefan

                                                                           Köböl Máté

                                                                           Sallai Dávid

                                                                           Trizna Gergő

                                                                           Habodász Gabriel

                                                                           Lakatos Ladislav

                                                                           Sallai Gábor

                                                                           Zagyi René

 

Futbal Jednota CUP 7.-9. ročník                         10 chlapcov

 

Hádzaná – krajské kolo, chlapci                          10 chlapcov                        3. miesto

 

Zimný viacboj všestrannosti – okr. kolo                Borbásová Lucia                             4. miesto

                                                                           Sallai Dávid                         5. miesto

 

Futbal Mc Donald – obvodné kolo                      8 chlapcov                                      2. miesto

 

Futbal Coca Cola pohár 2007                             16 chlapcov                        3. miesto

 

Letný viacboj všestrannosti, 1.-4. ročník              Ádám Dániel                                   1. miesto

obvodné kolo                                                      Rácz Richard                                  2. miesto

 

Letný viacboj všestrannosti, 1.-4. ročník              Ádám Dániel                                   2. miesto

okresné kolo                                                       Rácz Richard                                  2. miesto

                                                                          

 

 

Literárne súťaže:

 

Literárna súťaž na spomienky                               Csanková Iveta

Spisovateľa I. Ferenczyho                                   Csanková Dominika

                                                                           Fejesová Mária

                                                                           Borbásová Lucia

                                                                           Szabóová Tünde

 

Dobré slovo, ZŠ Bátka                                        Ráczová Natália

                                                                           Berki Erik

                                                                           Oláhová Etela

                                                                           Lichtmanneggerová Lívia

                                                                           Habodászová Dominika

                                                                           Fejesová Mária

                                                                           Váradiová Lenka

 

Literárna súťaž – Palóc Mesemondó                    Kováč Szilárd                                 získal cenu

Verseny                                                                                                                     poroty

                                                                           Oláhová Lucia                                -

                                                                           Singlárová Klaudia                          -

 

Poznaj slovenskú reč                                           Lichtmanneggerová Lívia                 -

 

Pekná maďarská reč                                            Borbásová Lucia                             -

                                                                           Csanková Iveta                               -

Prednes poézie a prózy, okresné kolo                  7 žiakov                                          -

 

Súťaž pravopisu Zs. Simonyiho                            4 žiaci                                             -

 

Palóc Mesemondó Verseny, RS                          Köböl Gergő                                  -

                                                                           Kováčová Renáta                           -

                                                                           Csanková Brigita                 postúpila do MR

 

Literárna súťaž – Podolini kisértet                        Csanková Brigita                            -

                                                                           Singlárová Kitti

                                                                           Fejesová Mária

 

 

Spoločenskovedné súťaže

 

Matematické súťaže:

Pytagoriáda                                                         zapojených 22 žiakov                      -

 

Zrínyi Ilona Matematikaverseny                            zapojených 5 žiakov                        -

 

Tóth József, Lukács László Matematikai              Gyüreová Viktória                          3. miesto

Emlékverseny

 

Prírodopisné súťaže:

 

Tóth József, Lukács László Matematikai              Csanková Dominika                        1. miesto

Emlékverseny

 

                                                                                      

Výtvarné súťaže:

 

Divadlo očami detí                                               Sallai Dávid                         2. miesto

Duna Menti Tavasz                                              4 žiaci                                             -

Korytnačka                                                         Lakatos Ladislav                             -

Romano Dživipen, Rómsky život                          Berki Kristián                                 2. miesto

Punka Gyula Rajzverseny, ZŠ Jesenské                Lakatos Ladislav                             2. miesto

Hasiči očami detí                                                 Sallai Gábor                                    -

                                                                           Czene Gábor                                  -

Szent Erzsébet élete                                             Habodászová Dominika                  1. miesto

 

 

Environmentálna súťaž:

 

Chráňme spoločne prírodu,                                  Borbásová Lucia                             2. miesto

medzinárodná súťaž                                             Borbásová Tímea                           

                                                                           Csanková Iveta

 

Folklórna súťaž:

 

Folklórny festivál, Jesenské                                                     pochvalné uznanie

Bíborpiros Szép Rózsa Népzenei vetélkedő                            postúpili do regionálneho

 

Ostatné mimovyučovacie aktivity v školskom roku 2006/2007

 

·        Spomienka na Aradských mučenikov (6. okt.)

·        Bocianov program – exkurzia do Národného parku Aggtelek (18. okt.)

·        Bábkové predstavenie v podaní detí MŠ a žiakov ZŠ Gemerská Ves (26. okt.)

·        Netradičná hodina literárnej výchovy v podaní Csaba Zsabka (23. okt.)

·        Deň študenstva – Reformované gymnázium Rimavská Sobota (16. nov.)

·        Bocianov program, usporiadateľ CHKO Cerová vrchovina Rim. Sobota (24. nov.)

·        Čaro jesene – výstava žiackych prác z jesenných plodov (27. nov.)

·        Čaro Vianoc – výstava žiackych prác so zimnou tematikou (17. dec.)

·        Vianočný program pre rodičov a verejnosť (22. dec.)

·        Vianočná finančná zbierka pre Červený kríž (22. dec.)

·        Netradičná hodina lit. výchovy v podaní umelcov Div. Jókaiho z Komárna (25. jan.)

·        Slávnostný zápis detí do 1. ročníka spojený s tvorivou dielňou (2. febr.)

·        Fašiangový karneval (14.febr.)

·        4. Školský ples (17. febr.)

·        Netradičná hod. lit. výchovy v podaní skupiny Kicsi hangDun. Stredy (5. marec)

·        Spomienka na revolučné roky 1848 (15. marec)

·        Jarný knižný trh s rodičmi (od 19.3. – do 23.3.)

·        Netradičná hodina literárnej výchovy v podaní umelca Mátyása Dráfiho (24. apríl)

·        Deň matiek, kultúrne predstavenie pre rodičov (9. máj)

·        Detský folklórny festival v Jesenskom (11. máj)

·        Vzdelávacie podujatie spojené s exkurziou pre ped.pracovníkov v MR (22. jún)

·        Hudobný kvíz, Bíborpiros Szép Rózsa v Hosticiach (27. máj)

·        Škola v prírode 9. ročník (od 5.6. – do 10.6.)

·        Bocianov program, prezentácia z pozorovania bocianov v Rim. Sobote (26. jún)

·        JUNIÁLES – zábavný program k ukončeniu školského roka (28. jún)

·        Rozlúžka detí s MŠ (28. jún)

·        Zber papiera (od 5. október – do 30. máj)

·        Zber suchej pomarančovej kôry (od októbra – do marca)

 

 

Mimovyučovacia činnosť:

 

Medzi výchovno – vzdelávaciu činnosť patrí aj bohatá ponuka záujmovej činnosti. Na škole pracuje 13 záujmových útvarov, 5 na I. stupni a 8 na II. stupni.

 

Záujmové krúžky na I. stupni:

Krúžok šikovných rúk, krúžok turistický, krúžok slovenského jazyka, krúžok výtvarný, krúžok športový

 

Záujmové krúžky na II.stupni:

Krúžok folklórny, krúžok remeselný, krúžok športový, krúžok anglického jazyka, krúžok biblie, krúžok literárny, krúžok dejepisu, krúžok matematický

 

Iné aktivity školy:

 

DETSKÝ FESTIVAL Hostice

Sme vyhlasovateľmi prehliadky tanečnej prehliadky tanečnej záujmovej činnosti ZŠ pre obvod Jesenské (zapojených 14 ZŠ), ktorú organizujeme každoročne 1. júna.

 

 

 

 

 

 

Mimoškolské aktivity školy a spolupráca s inými inštitúciami:

 

Účinná je spolupráca s Občianskym združením MÉTA Hostice, Rómskym domom, Csemadokom, Obecným úradom Hostice, Jestice - kultúrne vystúpenie žiakov na Dni obce. Veľmi dobrá je spolupráca s Rodičovským združením pri ZŠ Hostice a radou školy.

Pri výchove a vzdelávaní spolupracujeme aj s ďalšími inštitúciami: s Pedagogicko-psychologickou poradňou, s Gemersko-malohontským múzeom, so Špeciálnou školou na Hviezdoslavovej ulici v Rimavskej Sobote, s Relaxom.

Spolupracujeme aj školami združenými v školskom obvode v Jesenskom.

 

 

Vďaka projektu rodičovského združenia žiaci 1. – 9. ročníka sa zúčastnili na plaveckom a lyžiarskom výcviku, taktiež na OČAP- e mimo školy – Náučný chodník Šomoška       .

 

 

 

 

 

 

 

12. Údaje o projektoch, do ktorých bola škola zapojená:

 

 

 

 

  Názov nadácie

  alebo projektu

 

   Názov projektu

 

 

Stručný  obsah

Prínos

 

 

Druhý ročník sú-

ťaže Pro Enviro,

o najlepší envoron-

mentálny projekt

SPOZNAJME A

CHRÁŇME NEŠE

OKOLIE

Zvýšiť záujem

žiakov o školu a o

životné prostredie

Separovanie odpadu, starostlivosť o oko-

lie   -   neúspešný

KONTO ORANGE

2006

„Školy pre

budúcnosť“

 

ČRIEVIČKA

Osvojiť učivo prí-

rodopisu na vyššej úrovni v oblasti bo-

taniky a zoológie

Poskytovať značnú

pomoc pri osvojo-

vaní učiva na 2.

stupni - neúspešný

 

KONTO  ORANGE

2006

„Školy pre budúc-

nosť

NAŠA

ROZPRÁVKOVÁ

KRAJINA

Rozvíjať u žiakov rozumové a jazyko-

schopnosti, vyt-

voriť v škole prí-

jemnú atmosféru        

Obohatenie kabi-

netu modernými učebnými po-

môckami  -

- neúspešný

 

Otvorená škola

DETSKÉ  LETNÉ

OLYMPIJSKÉ 

HRY

Počas letných prázd

nin organizovať detské letné olym-

pijské hry v ZŠ Hos

tice spojené s pred-

náškamišporto-

vej etikete v kres-

lení s olympijskou

tematikou

Organizovanie

pohybových aktivít

mládeže v obci

Hostice - neúspešný

Pázmány Péter

RODIČIA   A

ŠKOLA

Spresniť a spríjemniť život

detí v základnej

škole

Organizovaním exkurzií obozná-

miť žiakov s krása-

mi našej vlasti -

- úspešný

(663 037,- SKK)

Elektronizácia a

revitalizácia zaria-

dení školského

stravovania

OBNOVA  TECH-

NOLOGICKÉHO

VYBAVENIA

Doplniť zariadenie

školského stravova-

nia s novými ku-

chynskýmitech-

nologickými zaria-

deniami

Zabezpečiť deťom

pestrú a teplú

stravu v ZŠS –

 neúspešný

Szülőföld Alap

SzövetségKözös Célokért

OBNOVIŤ  A DO-

PLNIŤ   

S TELOVÝCHOV

NÝMI  NÁRADIAMI  A

NÁČINIAMI

Zabezpečiť dosta-

točný pohyb v ma-

terskej škole

V zdravom tele

zdravý duch  -

 - úspešný

( 14 000,- SKK )

 

 

 

 

 

13. Údaje o výsledkoch inšpekčnej činnosti vykonanej Štátnou školskou inšpekciou

      na škole

 

 

     Správa o výsledkoch inšpekčnej činnosti vykonanej dňa 23. 05. 2007 v Základnej škole s materskou školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavnán 144, Hostice – Gesztete s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským

 

Predmet školskej inšpekcie:

     Kontrola odstránenia nedostatkov zistených pri inšpekciách v základnej škole.

 

Akceptácia odporúčaní

     Odporúčanie bolo zamerané na využívanie efektívnejších foriem a metód práce k zvýšeniu vedomostnej úrovne žiakov v predmete matematika a slovenský jazyk a literatúra, na prehodnotenie a zintenzívnenie spolupráce s poradenským zariadením pri riešení problémov slaboprospievajúcich žiakov.

Odporúčanie ŠŠI bolo riaditeľkou školy akceptované, čo viedlo k novým inovatívnym prístupom vo vyučovaní matematiky, slovenského jazyka a literatúry. Vytvorili sa podmienky na objektívnejšie hodnotenie žiakov a skvalitnenie výchovno-vzdelávacieho procesu. Využívaním práce asistentky učiteľa prekonávajú sociálne bariéry žiakov zo sociálne málopodnetného prostredia. Spoluprácou s Pedagogicko-psychologickou poradňou v Rimavskej Sobote sa vytvorili podmienky na individálnu integráciu slaboprospievajúcich žiakov.

 

Záver:

     Akceptovaním odporúčania sa zlepšila činnosť školy v oblasti hodnotenia žiakov a vytvorili sa podmienky ku kvalitnejšiemu vyučovaniu predmetu matematika, slovenský jazyk a literatúra, vytvorili sa podmienky na individuálnu integráciu žiakov. Realizáciou opatrení prijatých riaditeľkou školy sa zlepšila riadiaca činnosť v oblasti dodržiavania legislatívy vzhľadom k vydávaniu rozhodnutí, zostavovaniu rozvrhu hodín a dodržiavaniu počtu žiakov v triedach.

 

 

 

Kľúčové pozitíva školy:

·        aktivity školy vo voľnom čase

 

 

Odporúčanie:

·        uskutočniť analýzu príčin nevyhovujúcich vzdelávacích výsledkov žiakov dosiahnutých v testoch v 4. a 9. roč. ZŠ

·        prehodnotiť a zintenzívniť spoluprácu s poradenským zariadením pri riešení problémov slaboprospievajúcich žiakov

 

 

 

 

 

 

 

14. Údaje o priestorových a materiálno – technických podmienkach školy:

 

. Škola prevádzkuje štyri budovy. Hlavná budova pozostáva z kancelárii, zborovne, 8 učební, v ktorých prebieha vyučovanie žiakov 5. – 9. ročníka, 2 sociálnych zariadení. Škola nemá šatne. Žiaci si obuv odkladajú do skríň umiestnených na chodbe.

Vedľajšia budova – jedná sa o prízemný objekt z netradičného materiálu s eternitovou strechou. V budove sú 4 učebne, v ktorých prebieha vyučovanie žiakov 1. – 4. ročníka, v 2 učebniach sa popoludní prevádzkuje školský klub detí, zborovňa, chodba, školská jedáleň, sociálne zariadenia (WC, umývadlá).

Budova telocvične – jedná sa o prízemný murovaný objekt samostatne stojaci s plochou strechou, v ktorej je 1 veľká telocvičňa, sklad športových potrieb, WC, sprchy a umývadlá. V tejto budove je umiestnená aj školská dielňa.

Materská škola – jedná sa o prízemný objekt z netradičného materiálu, s eternitovou strechou. V budove sú 2 miestnosti – herňa a spálňa, sociálne zariadenie pre deti a personál (umývadlá, WC, sprcha) chodba, kuchyňa, skladovacie priestory, kancelária. Pod budovou je veľká pivnica.

 

 

 Priestorové a materiálno – technické podmienky:

 

 

Priestorové podmienky vyhovujú potrebám vzdelávania detí.

Škola disponuje s dostatočným množstvom učebníc, učebné pomôcky postupne obnovujeme, škola má 17 počítačov, spätný projektor, 3 televízory, 3 video prehrávače, zosilňovač, mikrofóny, reproduktory, 2 HIFI veže, 4 magnetofóny, 1 video kamera, 1 projektor, 2 laminátory, 1 hrebeňoväzbovač, 1 digitálny fotoaparát, 1 fotoaparát.

Úroveň materiálno-technického vybavania zodpovedá finančným možnostiam školy – potrebné je v najbližšom období obnova didaktickej techniky a časti inventáru, hlavne školských lavíc a stoličiek na 1. stupni.

Rekonštrukcia sociálnych zariadení.

 

Odborné učebne:

 

 

 Škola má vypracovanú podrobnú  analýzu SWOT – stanovuje silné a slabé stránky v jednotlivých oblastiach.

 

 

 

                 SILNÉ  STRÁNKY:                                                     SLABÉ   STRÁNKY:

 

 

Školský časopis „Ez a mi lapunk                                  75% kvalifikovanosť ped. zamest.               

Školský informačný systém                                             Neúspešné projekty

Stabilizácia ped. zamestnancov                                      Absencia moderných pomôcok v 

                                                                                           odborných učebniach

Telocvičňa                                                                         Nízka úroveň ovládania práce s IKT

Aktivity školy                                                                  

Ochota vzdelávať sa

Dobrý kolektív, sociálna klíma školy

Ochota prijímať zmeny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Údaje o finančnom a hmotnom zabezpečení výchovno – vzdelávacej činnosti:

 

1.      Normatívne finančné prostriedky:

PRÍJEM: ............................................................................   7 180 000,- Sk  

                                                          

      VÝDAJ:

            1. Mzdy a poistné .................................................................  4 380 000,- Sk

                                            TARIFNÝ PLAT: 2 239 000,-

                                            ODMENY:                   78 000,-

                                            POISTNÉ:               1 375 000,-

                                            OSTATNÉ:                688 000,-

 

           2. Energia, voda a komunikácie ............................................   849 000,- Sk

           3. Materiál ...............................................................................   712 000,- Sk

           4. Údržba .................................................................................     32 000,- Sk

           5. Služby ...................................................................................  150 000,- Sk

           6. Cestovné náhrady ................................................................      5 000,- Sk

 

                PREVÁDZKA  SPOLU:                                                    1 748 000,- Sk

 

 

2.      Nenormatívne finančné prostriedky:

 

Vzdelávacie poukazy:

       PRÍJEM: ...................................................................................    174 000,- Sk

    

       VÝDAJ: (Materiál)

       Krúžok literárny  ......................................................................      4 997,- Sk

       Krúžok remeselný .....................................................................      2 699,- Sk

       Krúžok slovenského jazyka .....................................................       3 295,- Sk

          Krúžok folklórny ......................................................................       3 223,- Sk

          Krúžok športový .......................................................................     11 805,- Sk

       Krúžok športový ........................................................................    11 754,- Sk

     

                     MATERIÁL SPOLU:                                                       37 773 Sk

 

             VÝDAJ  (Odmena) ............................................................     136 227 Sk 

 

 

              Dopravné žiakov:        

              PRÍJEM: ...........................................................................     88  000,- Sk

              Zostatok z roku 2005 ........................................................      43 222,- Sk

              Výdaj na rok 2006 ............................................................    131 222,- Sk

              Prenos na rok 2007 ..........................................................              0,- Sk

 

 

             Asistenti učiteľov:

             PRÍJEM: ............................................................................  219 000,- Sk

             VÝDAJ: .............................................................................   219 000,-Sk

             Zostatok: ...........................................................................               0,-Sk

 

 

 

 

                Príspevky od rodičov:

              

  

              PRÍJEM: .............................................................................  232 000,- Sk

              VÝDAJ: (Energia, materiál, služby) ................................  232 000,- Sk

              ZOSTATOK: .....................................................................             0,- Sk

 

 

              Prostriedky z rozpočtu obce:

 

 

             PRÍJEM: ............................................................................  410 000,- Sk

             VÝDAJ: (Materiál) ...........................................................  410 000,- Sk

             ZOSTATOK: .....................................................................            0,- Sk

 

 

 

16. Informácie o stanovenom cieli v koncepčnom zámere a hodnoty školy

 

Škola je na to, aby sa človek naučil učiť sa, aby sa v ňom zobudila túžba po poznaní, spoznal radošť z dobre vykonanej práce,

ochutnal vzrušenie z vytvárania, naučil sa mať rád to čo robí a našiel si tú prácu, ktorú bude mať rád.“

                                                          Szent-Györgyi Albert

 

„Blaho vždy a všade závisí od dodržania dvoch podmienok:

  1. správneho vytýčenia konečného cieľa každej činnosti
  2. nájdenie zodpovedajúcich prostriedkov vedúcich ku konečnému cieľu.“

 

                                                           Aristoteles

 

 

 

FILOZÓFIA   ŠKOLY:

 

     Naša škola vychováva a vzdeláva žiakov v duchu pedagogickej náročnosti, odbornej pripravenosti, tvorivej pedagogickej činnosti a pedagogického poslania. Základom našej pedagogickej práce je – poskytnúť našim žiakom kvalitné základné vzdelanie, vzdelávanie a výchovu, ktoré optimálne budú rozvíjať schopnosti každého jedinca v súlade s jeho povahovými, intelektuálne a fyzické možnosti. Snažíme sa dosiahnuť komplexný rozvoj osobnosti žiaka, aby bol schopný: sebarozvoja, riešiť problémy každodenného života, pracovať s informáciami, orientovať sa v nich, vytvárať pozitívne medziľudské vzťahy, žiť podľa progresívnych hodnôt, konštruktívne a produktívne hodnotiť a prijať hodnotenie.  Škola bude v plnej miere slúžiť deťom.

 

 

 

Priority:

 

·        Výuka cudzích jazykov

·        Výuka informačno komunikačných technológií

·        Zabezpečenie odborného vyučovania

 

 

 

 

Koncepčné zámery

 

    „ Škola by mala mať svoju tvár, svoj rukopis, podobne, ako človek by mal byť jedinečný. Stádovitý človek, podobne ako komformná priemerne šedivá škola, je vysvedčením netvorivosti ľudí, ich nechuti, či neschopnosti byť sebou. Otvoril sa priestor pre tvorivosť, je to výzva pre múdrych a túžiacich ľudí byť sebou a byť lepšími – byť svojskou a byť lepšou, ako je tá druhá.“

                                                                                   M. Zelina – M. Zelinová

 

Vytvorenie profilu našej školy:

a dospelým,

 

 

 

 

Profil žiaka našej školy:

Výsledkom rodinnej a školskej výchovy by naši žiaci mali disponovať nasledovnými vlastnosťami a zručnosťami:

 

 

 

Nie je na svete taký žiak, ktorý by disponoval všetkými týmito vlastnosťami a zručnosťami. V našej každodennej práci sa však budeme snažiť o to, aby čo najviac našich žiakov, končiacich 9. ročník malo čo najviac z týchto vlastností a zručností a stali sa súčasťou ich osobnosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naše ciele a hlavné úlohy

 

 

 

         Úlohy vyplývajúce z cieľa

                       Plnenie

Zabezpečenie ďalšieho vzdelávania peda-

gógov, aby pomocou nových vyučovacích

metód ešte efektívnejšie využívali čas

vyučovacích hodín

Pedagogickí pracovníci sa pravidelne

vzdelávajú, z plánovaných vzdelávaní sa všetky zrealizovali

V spolupráci so všetkými ped. pracovník-

mi znížiť množstvo domácich prác

Počet domácich úloh sa znížilo

 o 50%

Zabezpečiť základné vybavenie telocvične

s telovýchovnými náradiami a náčiniami

Úloha je čiastočne splnená, vďaka pro-

jektu a rodičovskému združeniu

Výchova talentovanej mládeže prípravou na vedomostné, športové, výtvarné,

folklórne súťaže

Indikátor plnenia: úspešnosť žiakov

na súťažiach

Žiaci sa zúčastnili na jednotlivých súťažiach, úspešnosť je viditeľná v bode

č. 11

Zameranie a poslanie školy

 

 

Zámerom našej školy je skvalitňovanie VVP, pozdvihovanie vedomostnej úrovne žiakov.

 

·        V oblasti vzdelávania – rozvoj schopností každého jedinca s ohľadom na jeho povahové, intelektuálne a fyzické vlastnosti.

 

·        V oblasti výchovy – formovanie humanistických vlastností,

                                        našim poslaním je vychovať človeka, ktorý bude žiť v harmónii

                                              so svojím okolím,

                                              kladieme dôraz na vhodné využívanie voľného času, ktoré je naj-

                                              lepšou prevenciou pre negatívnymi vplyvmi spoločnosti.

 

·        Zámery do budúcnosti:

-                              pokračovať v skvalitňovaní VVP zavádzaním moderných metód a foriem práce

-                              zoznamovať sa s prvkami ITV a inými alternatívnymi metódami,

-                              vytvárať podmienky pre kvalitné vyučovanie cudzích jazykov

-                              zintenzívniť spoluprácu s rodičmi a kultúrno-spoločenskými inštitúciami v obci

-                              zlepšiť MTZ školy – športové a telocvičné náradie, PT a vhodné programy, obnova žiackej knižnice, dopĺňanie učiteľskej knižnice

 

 

Ohrozenia

 

-                              postavenie učiteľa v spoločnosti

-                              nedostatok finančných prostriedkov

-                              nezamestnanosť, sociálne postavenie rodičov, ich životný štýl

-                              súčasná politická a ekonomická situácia v štáte

-                              učebné osnovy preťažujúce žiak

 

Výsledky dotazníka o hodnotách školy

 

 

        H o d n o t y   š k o l y

    B o d o v é   h o d n o t y

Poč.

resp.

  %

  1.

Spolupráca a tímová práca

 0

 1

 2

 3

 4

 5

13

100

  2.

Tolerancia

 0

 1

 2

 3

 4

 5

13

100

  3.

Možnosť osobného rozvoja

 0

 1

  2

 3

 4

 5

13

100

  4.

Slobodná voľba metód a foriem pr.

 0

 1

 2

 3

 4

 5

13

100

  5.

Výchova, rozvoj osobnosti dieťaťa

 0

 1

 2

 3

 4

 5

13

100

  6.

Vzdelávanie

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 9

69,2

  7.

Rozvoj schopností a zručností žiaka

 0

 1

 2

 3

 4

 5

12

92,3

  8.

Disciplinovanosť a poriadok

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 8

61,5

  9.

Harmonický vzťah medzi U –Ž

 0

 1

 2

 3

 4

 5

10

76,9

 10.

Rôzne formy hodnotenia žiakov

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 9

69,2

 11.

Mimoškolská činnosť

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 7

53,8

 12.

Pomoc slaboprospievajúcim

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 8

61,5

 13.

Starostlivosť o talenty

 0

 1

  2

 3

 4

 5

 7

53,8

 14.

Športová činnosť

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 7

53,8

 15.

Spolupráca školy a rodičov

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 9

69,2

 16.

Materiálne podmienky

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 7

53,8

 17.

Príprava žiakov na prijímac. skúšky

 0

 1

 2

 3

 4

 5

 6

46,2

 

                              „Cieľa si všímaj pozornejšie ako prostriedky.

                      Prostriedky sú totiž pre cieľ, vôbec nie pre seba samé,

                                a k prostriedkom sa spravidla pripája to,

             čo nesmeruje k cieľu a nemôžeme to ľahšie rozoznať ako tak, že

                        prihliadneme na cieľ. Ak sa neustále hľadí na cieľ,

                                          je možné vyhnúť zákrutám.“

 

 

                                                                                      J. A. Komenský

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S P R Á V A

 

o výsledkoch a podmienkach výchovno – vzdelávacej činnosti

 Základnej školy s materskou školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144, Hostice – Gesztete

                                    s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským

 

 

Prekladá:

 

 

 

                                        ......................................................................................

                                              PaedDr. Katarína Zagyiová, riaditeľka školy

 

 

Prerokované v Pedagogickej rade ZŠ s MŠ s VaVJM Hostice dňa 27. augusta 2007

 

 

Vyjadrenie rady školy:

 

  Rada školy odporúča zriaďovateľovi   s c h v á l i ť  Správu o výsledkoch a podmienkach výchovno – vzdelávacej činnosti ZŠ s MŠ s VaVJM Hostice za školský rok 2006/2007

 

 

 

 

                                         .........................................................................................

                                          Predseda Rady školy pri ZŠ s MŠ s VaVJM Hostice  

 

 

 

Stanovisko zriaďovateľa:

 

 

Obecný úrad v Hosticiach    s c h v a ľ u je   Správu o výchovno vzdelávacej činnosti  ZŠ s MŠ s VaVJM Hostice za školský rok 2006/2007

 

 

 

 

 

 

                                            ..........................................................................................

                                                                 Berki Ondrej, starosta obce