Správa Základnej školy
s materskou školou s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským
v Hosticiach o výchovno – vzdelávacej
činnosti a jej
výsledkoch
Školský rok 2006/2007
Vypracovala:
PaedDr.Katarína Zagyiová
riaditeľka školy
S P R Á V A
o v ý s l e d k o c h a
p o d m i e n k a c h
v ý c h o v n
o - v z d e l á
v a c e j č i n n o s t i
Š k o l s k ý r o k 2 0 0 6 / 2 0 0 7
Vypracovala: PaedDr. Katarína Zagyiová
riaditeľka
školy
Správa je vypracovaná v zmysle:
základe:
1.
Koncepcie Základnej školy s materskou školou
– Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144, Hostice – Gesztete
s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským na 5 rokov
2.
Plánu výchovno-vzdelávacej činnosti Základnej
školy s materskou školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144, Hostice – Gesztete s vyučovacím a výchovným jazykom
maďarským
3.
Vyhodnotenie činnosti v školskom roku
2006/2007 na pedagogickej rade dňa 02.07.2007
4.
Informácie o činnosti Rady školy pri
Základnej škole s materskou školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144, Hostice - Gesztete
s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským
1. Údaje o škole
Názov školy: Základná škola s materskou
školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144,
Hostice – Gesztete s vyučovacím a výchovným jazykom madarským
Adresa školy: Hlavná 144, 980 04 Hostice
Telefónne
a faxové číslo školy: 047/ 5699102, mobil: 0908934579
Fax: 047/5699102
E-mailová adresa: zshostice@zshostice.edu.sk, zshostice@zoznam.sk
Internetová adresa: www.zshostice.edu.sk
2. Údaje o zriaďovateľovi škole
Obec Hostice
Okres: Rimavská Sobota
Ulica: Hlavná
PSČ: 980 04
Telefónne
a faxové číslo: 047/5812253, mobil: 0908/932161
Fax:
047/5812253
E –mailová adresa: ocu.hostice@stonline.sk
Riaditeľ školy
(štatutárna zástupca): PaedDr. Katarína Zagyiová
Zástupca riaditeľa
školy: Mgr. Róbert Agócs
Pracovníčka
ekonomického oddelenia: Viktória Forgáčová
a)
Metodické združenie pre prvý stupeň
ZŠ:
Vedúca: Mgr. Agnesa Sallaiová
Členovia: Mgr. Kristína Farkašová
Mgr. Beata Lichtmanneggerováí
Nataša Ráczová
Magdaléna Csirkeová
Júlia Maksiová
PaedDr. Katarína Zagyiová
b)
Predmetová komisia pre
spoločenskovedné predmety:
Vedúca: Mgr. Elena Vilhanová
Členovia: PaedDr. Katarína Zagyiová
Ing. Helena Czeneová
Cecília Mácsová
Bodolló
Zsolt
c)
Predmetová komisia pre prírodovedných
predmetov:
Vedúca: Ing. Helena Czeneová
Členovia: Mgr. Róbert Agócs
Ing. Szitai Anton
Alžbeta Danyiová
Cecília Mácsová
Mgr. Viliam Tóth
d)
Výchovná poradkyňa: Ing. Helena Czeneová
e)
Školská rada: (11 členná)
Predseda školskej rady: František Rácz
Členovia:
1. Pedagogickí zamestnanci: Ing. Anton Szitai
Sallaiová Alica
2. Nepedagogický zamestnanec:
Viktória Forgáčová
3. Rodičia: Singlárová
Iveta
Nováková Tímea
Berkiová Henrietta
Mgr. Lichtmasnneggerová Beata
4.
Iné spolupracujúce organizácie:
Zoltán Danyi
5. Delegovaní zástupcovia: Alžbeta Csanková
Radics Tibor
Rácz František
f) Grémium školy:
Vedúca: PaedDr. Katarína Zagyiová
Členovia: zástupca riaditeľa
školy
výchovná
poradkyňa
predseda
školskej rady
Širšie grémium: vedúci
predmetových komisií
vedúci metodického združenia
predseda rodičovského združenia
5. Údaje o počte žiakov školy:
(k 15. septembru)
Triedy |
Počet žiakov
|
Z toho chlapcov |
Z toho dievčat |
1. ročník |
24 |
13 |
11 |
2. ročník |
24 |
13 |
11 |
3. ročník |
19 |
5 |
14 |
4. ročník |
19 |
11 |
8 |
5. ročník |
27 |
14 |
13 |
6. ročník |
31 |
16 |
15 |
|
24 |
11 |
13 |
7. B |
17 |
10 |
7 |
8. ročník |
18 |
9 |
9 |
9. ročník |
17 |
6 |
11 |
SPOLU |
220 |
108 |
112 |
Údaje o žiakoch
v ŠKD:
ŠKD – 1. skupina
Počet zapísaných žiakov:
24
Vychovávateľka:
Magdaléna Csirkeová
ŠKD – 2. skupina
Počet zapísaných žiakov:
19
Vychovávateľka: Júlia Maksiová
ŠKD |
Počet žiakov |
Z toho chlapcov |
Z toho dievčatá |
1. skupina |
24 |
8 |
16 |
2. skupina |
19 |
9 |
10 |
SPOLU |
43 |
17 |
26 |
Údaje o materskej
škole:
Počet zapísaných žiakov:
24
Zástupkyňa pre MŠ: Zora Zagyiová
Učiteľka MŠ: Alica Sallaiová
Materská škola |
Počet detí |
Z toho chlapcov |
Z toho dievčatá |
|
24 |
15 |
9 |
SPOLU |
24 |
15 |
9 |
6. Údaje o zapísaných žiakov do prvého ročníka:
Počet zapísaných
žiakov |
15 |
Z toho chlapcov |
10 |
Z toho dievčatá |
5 |
7. Údaje o počtoch a úspešnosti žiakov na
prijímacích skúškach a ich prijatí na štúdium na stredné školy
|
ZŠ – rozmiestnenie |
ŠZŠ |
||||||||
|
z 9. roč. |
z 8. roč. |
zo 4. roč. |
nižšie končiaci |
||||||
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. roč. |
Nižšie končiace |
||||
Gymnáziá |
6 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
SOŠ – 4. roč. - 5. roč. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZSŠ–HA Luč.
5.roč. -
4.roč. -
3.roč. |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SOU - 4.roč. 3.roč. |
1 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spojená SŠ -
4.roč. - 3.roč. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učilište 2.roč. |
- |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odborné učilište |
- |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
Praktická škola |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukončil PŠD v ZŠ a neporkračuje v štúd. |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
1 |
|
|
|
Ukončuje PŠD na základnej škole |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S P O L U |
17 |
3 |
1 |
1 |
|
1 |
3 |
|
|
|
Celková úspešnosť na prijímacích pohovoroch bola 100%- ná.
8. Údaje o výsledkoch hodnotenia a klasifikácie
žiakov: (2.polrok šk.roka 2006/2007)
Celkové hodnotenie
žiakov 1. – 4. ročníka
Ročník |
Počet žiakov |
Prospeli |
% |
Neprospeli |
% |
Neklas. |
% |
1. |
24 |
20 |
83,0 |
4 |
17,0 |
- |
- |
2. |
24 |
24 |
100,0 |
- |
- |
- |
- |
3. |
19 |
19 |
100,0 |
- |
- |
- |
- |
4. |
19 |
18 |
95,0 |
1 |
5,0 |
- |
- |
1. – 4. |
86 |
81 |
94,0 |
5 |
6,0 |
- |
- |
Celkové hodnotenie žiakov 5. – 9. ročníka
Ročník |
Počet žiakov |
Prospeli |
% |
Neprospeli |
%
|
Neklas. |
% |
5. |
26 |
25 |
96,0 |
1 |
4,0 |
- |
- |
6. |
32 |
28 |
87,0 |
4 |
13,0 |
- |
- |
|
23 |
22 |
95,0 |
1 |
5,0 |
- |
- |
7. B |
16 |
16 |
100,0 |
- |
- |
- |
- |
8. |
18 |
17 |
94,0 |
1 |
6,0 |
- |
- |
9. |
17 |
16 |
94,0 |
1 |
6,0 |
- |
- |
5. – 9. |
132 |
124 |
94,0 |
8 |
6,0 |
- |
- |
Celkové hodnotenie žiakov 1. -9. ročníka
Ročník |
Počet žiakov |
Prospeli |
% |
Neprosp. |
% |
Neklas. |
% |
1. – 4. |
86 |
81 |
94,0 |
5 |
6,0 |
- |
- |
5. – 9. |
132 |
124 |
94,0 |
8 |
6,0 |
- |
- |
1. – 9. |
218 |
205 |
94,0 |
13 |
6,0 |
- |
- |
Učebné výsledky podľa vyučovacích predmetov v 2. – 4- ročníku
Ročník |
MJL |
SJL |
M |
Prv |
Prírodov. |
Vl |
2. |
2,7 |
2,7 |
2,5 |
2,2 |
- |
- |
3. |
2,6 |
2,6 |
2,4 |
- |
2,3 |
2,4 |
4. |
2,7 |
3,1 |
3,1 |
- |
2,6 |
3,0 |
2. – 4. |
2.7 |
2,8 |
2,7 |
2,2 |
1,9 |
2,7 |
Učebné výsledky podľa vyučovacích predmetov v 5. – 9. ročníku
Roč. |
MJL |
SJL |
AJ |
M |
D |
Z |
Pr |
F |
Ch |
|
5. |
2,8 |
3,2 |
3,4 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
3,3 |
- |
- |
3,1 |
6. |
3,3 |
3,3 |
3,4 |
3,3 |
3,0 |
2,9 |
3,4 |
3,4 |
- |
3,2 |
7.A |
2,6 |
3,2 |
3,0 |
3,2 |
2,7 |
2,4 |
2,8 |
3,0 |
- |
2,9 |
7.B |
3,3 |
3,4 |
3,8 |
3,6 |
3,5 |
3,4 |
3,8 |
3,0 |
- |
3,5 |
8. |
2,9 |
3,3 |
3,4 |
3,1 |
2,8 |
2,4 |
3,1 |
2,6 |
2,1 |
2,9 |
9. |
2,5 |
3,0 |
2,6 |
2,8 |
2,2 |
2,2 |
2,1 |
2,4 |
2,4 |
2,5 |
5.-9. |
2,9 |
3,2 |
3,3 |
3,2 |
2,9 |
2,7 |
3,0 |
2,9 |
2,3 |
3,0 |
Prehľad o počte žiakov s učebným priemerom 1,0
Roč. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1-4 |
% |
5. |
6. |
7. A |
7.B |
8. |
9. |
5-9 |
% |
1-9 |
% |
Poč.ž. |
- |
8 |
5 |
1 |
14 |
16,0 |
2 |
3 |
1 |
- |
- |
1 |
7 |
5,3 |
21 |
9,6 |
Výkaz o počte vymeškaných hodín v ročníkoch 1 – 9
Ročník |
Poč.žiak. |
S p o l u |
Priemer |
Ospraved. |
Priemer |
Neosprav. |
Priemer na žiaka |
1. – 4. |
86 |
11533 |
134,1 |
8797 |
102,2 |
2736 |
31,8 |
5. – 9. |
132 |
24453 |
185,2 |
20599 |
156,1 |
3854 |
29,2 |
1. – 9. |
218 |
35986 |
165,0 |
29396 |
134,8 |
6590 |
30,2 |
Hodnotenie a klasifikácia správania žiakov 2. – 9. (192 žiakov)
1. stupeň |
2. stupeň |
3. stupeň |
4. stupeň |
162 |
11 |
21 |
24 |
74,0 % |
5,0 % |
9,6 % |
11,0 % |
10. rok školskej dochádzky
Ročník |
4. |
5. |
6. |
|
7.B |
8. |
9. |
4. – 9. |
Poč.žiak. |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
- |
9 |
Pochvala triednym učiteľom podľa ročníkov
1. |
2. |
3. |
4. |
1.-4. |
5. |
6. |
7.A |
7.B |
8. |
9. |
5.-9. |
Spolu |
9 |
9 |
8 |
5 |
31 |
6 |
3 |
7 |
6 |
0 |
8 |
30 |
61 |
Pochvala riaditeľom školy podľa ročníkov
1. |
2. |
3. |
4. |
1.-4. |
5. |
6. |
7.A |
7.B |
8. |
9. |
5.-9. |
Spolu |
3 |
8 |
5 |
1 |
17 |
3 |
4 |
1 |
1 |
1 |
8 |
18 |
35 |
Pokarhanie triednym učiteľom
1. |
2. |
3. |
4. |
1.-4. |
5. |
6. |
7.A |
7.B |
8. |
9. |
5.-9. |
Spolu |
- |
- |
4 |
- |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
4 |
Pokarhanie riaditeľom školy
1. |
2. |
3. |
4. |
1.-4. |
5. |
6. |
7.A |
7.B |
8. |
9. |
5.-9. |
Spolu |
- |
- |
- |
- |
0 |
- |
4 |
1 |
- |
- |
- |
5 |
5 |
Prehľad o počte triednických hodín
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7.A |
7.B |
8. |
9. |
20 |
19 |
18 |
18 |
14 |
16 |
16 |
17 |
18 |
10 |
Údaje o výsledkoch externých meraní:
M O N I T O R 9 – 2 0 0 7
|
Body matematika |
Úspešnosť matamatika |
Body jazyk |
Úspešnosť jazyk |
Priemerný počet bodov šk. |
11,3 |
|
17,9 |
|
Priemerná precentuálna úspešnosť šk. |
|
37,6 % |
|
59,8 % |
9. Údaje o počte zamestnancov
a plnení kvalifikačného predpokladu pedagogických
zamestnancov školy
Kvalifikovanosť pedagogických
zamestnancov v ZŠ |
||||
Počet pedagog.
zamestnancov v ZŠ |
Kvalifikovaných |
Nekvalifikovan. |
Dopĺňajúci si
kvalifikáciu |
Kvalifikovanosť
v percentách |
16 |
15 |
1 |
1
|
93,4 % |
Kvalifikovanosť pedagogických
zamestnancov v MŠ |
||||
Počet pedagog. zamestnancov v MŠ |
Kvalifikovaných |
Nekvalifikov. |
Dopĺňajúci si kvalifikáciu |
Kvalifikovanosť
v prcentách |
2 |
2 |
0 |
0 |
100 % |
Pedagogický zbor – rozdelenie úväzkov
– odbornosť vyučovania
P. č. |
Titl.,meno priezvisko pedagóga |
Aprobác. |
Vyučovací predmet – počet
hodín v týždni |
Počet hodín spolu |
|||||||||
Predm. ročník |
Odb. vyuč. |
Neo vyuč. |
Predm. ročník |
O v. |
N v. |
Predm. ročník |
O v |
N v |
O |
N |
|||
1. |
PaedDr. Katarína Zagyiová |
Učiteľs. pre I. st. ZŠ |
SJL/8.B |
- |
4 |
Vl./4 |
2 |
|
HV/4 |
1 |
- |
3 |
4 |
2. |
Mgr. Róbert Agócs |
Vv |
Vv/5., 6.,7.A,B 8. |
6 |
- |
Z/9 |
- |
1 |
M/7.B |
- |
5 |
6 |
6 |
3. |
Mgr. Viliam Tóth |
TV-Pr |
TV/5,6, 7AB,8, 9 |
12 |
- |
Pr/5,6 7AB,8 9 |
12 |
- |
F/7.,8., 9. |
- |
- |
24 |
- |
4. |
Zsolt Bodolló |
MJL-D |
MJL/6, 8,9 |
14 |
|
D/5,6, 7AB, 8,9 |
11 |
|
Ov/9 |
- |
1 |
25 |
1 |
5. |
Ing. Helena Czeneová |
VŠP + DPŠ |
Nv/1.- 9. |
10 |
- |
MJL/ 5., 7AB |
|
15 |
Ch/8 |
- |
2 |
10 |
17 |
6. |
Cecília Mácsová |
Psych. |
AJ/5-9 KAJ/ 3.-4. |
- - |
13 1 |
Ch/9 M/5 |
- - |
2 5 |
F/6,8, 9 |
- |
5 |
- |
26 |
7. |
Ing. Anton Szotai |
M |
M/6., 7.,8., 9. |
19 |
- |
Psp/5.- 9. |
- |
6 |
F/7A |
|
2 |
19 |
8 |
|
|||||||||||||
8. |
Mgr. Elena Vilhanová |
MJL – SJL |
SJL/6. -9. |
25 |
- |
Z/7.B |
|
2 |
- |
- |
- |
25 |
2 |
9. |
Mgr. Beata Lichtman |
Učit. pre I st |
2.roč. |
24 |
- |
Z/6 |
|
2 |
- |
|
|
24 |
2 |
10 |
Mgr. Agnesa Sallaiová |
Učit. pre I st |
3.roč |
25 |
- |
Z/5 |
- |
2 |
- |
|
|
25 |
2 |
11 |
Nataša Ráczová |
Učit. Pre I st |
4.roč. |
23 |
- |
Z/7B |
- |
4 |
- |
- |
- |
23 |
4 |
12 |
Mgr. Kristína Farkašo |
Učit. Pre I.st |
1.roč |
23 |
- |
Z/8 |
- |
2 |
- |
|
|
23 |
2 |
13 |
Magdalé Csikeov |
Vych. |
HV/5- 9 |
- |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Júlia Maksiová |
Vych. |
OV/5- 8 |
- |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
16 |
Zuzana Ráczová |
Asist. uč. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Danyiová Alžbeta |
Asist. uč. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S POLU |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
207 71,0 % |
84 29,0 % |
Údaje o nepedagogických zamestnancoch:
Celkový počet:
9
Ekonmická pracovníčka
(hospodárka): ............. 1
Upratovačky: ......................................................... 3
Školník
.................................................................... 1
Kurič ....................................................................... 2
Kuchárka ................................................................ 1
Vedúca ZŠS ............................................................ 1
10. Údaje o ďalšom vzdelávaní
pedagogických zamestnancov školy
Poč. rokov ped. praxe |
Druh vzdelávania |
Priebeh vzdelávania
v školskom roku |
|||||
Začatie v predchádzajúc. |
pokračovanie v aktuálnom |
ukončenie v aktuálnom |
|||||
Počet pedagogických pracovníkov |
|||||||
0 - 5 rokov |
|
uč. |
vych. |
uč. |
vych. |
uč. |
vych. |
Uvádzanie začínajúcich učiteľov do praxe |
|
|
|
|
|
|
|
Prípr. vedúcich pedagogických zamestnancov |
|
|
|
|
|
|
|
Priebežné vzdelávanie |
|
|
1 |
|
|
|
|
Špecializačné inovačné štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
Špecializačné kvalifikačné štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
Rozširujúce štúdium |
|
|
1 |
|
|
|
|
5 - 10 rokov |
Prípr. vedúcich pedagogických pracovníkov |
|
|
|
|
|
|
Priebežné vzdelávanie |
|
|
|
|
|
|
|
Špecializačné inovačné štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
Špecializačné kvalifikačné štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
Rozširujúce štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
10 - 15 rokov |
Prípr. vedúcich pedagogických zamestnancov |
1 |
|
|
|
|
|
Priebežné vzdelávanie |
|
|
1 |
|
|
|
|
Špecializačné inovačné štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
Špecializačné kvalifikačné štúdium |
1 |
|
|
|
|
|
|
Rozširujúce štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
15 - 20 rokov |
Prípr. vedúcich pedagogických zamestnancov |
|
|
|
|
|
|
Priebežné vzdelávanie |
|
|
1 |
|
|
|
|
Špecializačné inovačné štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
Špecializačné kvalifikačné štúdium |
1 |
|
|
|
|
|
|
Rozširujúce štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
20 - 25 rokov |
Prípr. vedúcich pedagogickývh
zamestnancov |
|
|
|
|
|
|
Priebežné vzdelávanie |
|
|
3 |
|
|
|
|
Špecializačné inovačné štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
Špecializačné kvalifikačné štúdium |
|
|
|
|
|
|
|
Rozširujúce štúdium |
|
|
|
|
|
|
11. Údaje o aktivitách
a prezentácii školy na verejnosti:
A k t
i v i ty – s ú ť a ž e
Športové súťaže: Počet
zapojených Umiestnenia
Streľba – okresné kolo Csanková Iveta 2.
miesto
Borbásová Tímea
Borbásová Lucia
Streľba – jednotlivci, okresné kolo Csanková
Iveta 3.
miesto
Streľba chlapci – okresné kolo Lakatos
Ladislav 6.
miesto
Habodász Gabriel
Balog
Szabolcs
Stolný tenis – okresné kolo dievčatá Csanková
Iveta 1.
miesto
Borbásová Tímea
Borbásová Lucia
Stolný tenis – okresné kolo chlapci – 4 -
Basketbal – okresné kolo, dievčatá Szabóová
Tünde 2. miesto
Csanková Iveta
Borbásová Tímea
Borbásová Lucia
Ráczová Aneta
Csanková Brigita
Czeneová Viktória
Stolný tenis – krajské kolo, dievčatá Csanková
Iveta 2.
miesto
Borbásová Tímea
Borbásová Lucia
Hádzaná – okresné kolo, dievčatá Szabóová
Tünde 4.
miesto
Borbásová Tímea
Csanková Iveta
Borbásová Lucia
Bohóová Cynthia
Czeneová Viktória
Csanková Brigita
Kankujaová Alžbeta
Radicsová Renáta
Hádzaná – okresné kolo, chlapci Balog Szabolcs 1.
miesto
Demko Štefan
Köböl Máté
Sallai Dávid
Trizna Gergő
Habodász Gabriel
Lakatos Ladislav
Sallai Gábor
Zagyi
René
Futbal Jednota CUP 7.-9. ročník 10 chlapcov
Hádzaná – krajské kolo, chlapci 10 chlapcov 3. miesto
Zimný viacboj všestrannosti – okr. kolo Borbásová Lucia 4.
miesto
Sallai Dávid 5.
miesto
Futbal Mc Donald – obvodné kolo 8
chlapcov 2.
miesto
Futbal Coca Cola pohár 2007 16
chlapcov 3. miesto
Letný viacboj všestrannosti, 1.-4.
ročník Ádám
Dániel 1.
miesto
obvodné kolo Rácz Richard 2.
miesto
Letný viacboj všestrannosti, 1.-4.
ročník Ádám
Dániel 2.
miesto
okresné kolo Rácz Richard 2.
miesto
Literárne súťaže:
Literárna súťaž na spomienky Csanková Iveta
Spisovateľa I. Ferenczyho Csanková Dominika
Fejesová Mária
Borbásová Lucia
Szabóová Tünde
Dobré slovo, ZŠ Bátka Ráczová Natália
Berki Erik
Oláhová Etela
Lichtmanneggerová Lívia
Habodászová Dominika
Fejesová Mária
Váradiová Lenka
Literárna súťaž – Palóc
Mesemondó Kováč
Szilárd získal
cenu
Verseny poroty
Oláhová Lucia -
Singlárová Klaudia -
Poznaj slovenskú reč Lichtmanneggerová Lívia -
Pekná maďarská reč Borbásová Lucia -
Csanková Iveta -
Prednes poézie a prózy, okresné
kolo 7 žiakov -
Súťaž pravopisu Zs.
Simonyiho 4
žiaci -
Palóc Mesemondó Verseny, RS Köböl Gergő -
Kováčová
Renáta -
Csanková Brigita postúpila
do MR
Literárna súťaž – Podolini
kisértet Csanková Brigita -
Singlárová Kitti
Fejesová Mária
Spoločenskovedné
súťaže
Matematické súťaže:
Pytagoriáda zapojených
22 žiakov -
Zrínyi Ilona Matematikaverseny zapojených
5 žiakov -
Tóth József, Lukács László Matematikai Gyüreová
Viktória 3.
miesto
Emlékverseny
Prírodopisné súťaže:
Tóth József, Lukács László Matematikai Csanková
Dominika 1. miesto
Emlékverseny
Výtvarné súťaže:
Divadlo očami detí Sallai Dávid 2.
miesto
Duna Menti Tavasz 4
žiaci -
Korytnačka Lakatos Ladislav -
Romano Dživipen,
Rómsky život Berki Kristián 2.
miesto
Punka Gyula Rajzverseny, ZŠ Jesenské Lakatos Ladislav 2.
miesto
Hasiči očami detí Sallai Gábor -
Czene Gábor -
Szent Erzsébet élete Habodászová Dominika 1.
miesto
Environmentálna
súťaž:
Chráňme spoločne prírodu, Borbásová Lucia 2.
miesto
medzinárodná súťaž Borbásová Tímea
Csanková Iveta
Folklórna súťaž:
Folklórny festivál,
Jesenské pochvalné uznanie
Bíborpiros Szép Rózsa Népzenei vetélkedő postúpili
do regionálneho
Ostatné mimovyučovacie aktivity v školskom roku 2006/2007
·
Spomienka na Aradských
mučenikov (6. okt.)
·
Bocianov program – exkurzia do
Národného parku Aggtelek (18. okt.)
·
Bábkové predstavenie v podaní
detí MŠ a žiakov ZŠ Gemerská Ves (26. okt.)
·
Netradičná hodina literárnej výchovy
v podaní Csaba Zsabka
(23. okt.)
·
Deň študenstva
– Reformované gymnázium Rimavská Sobota (16. nov.)
·
Bocianov program, usporiadateľ CHKO
Cerová vrchovina Rim. Sobota (24. nov.)
·
Čaro jesene – výstava žiackych prác
z jesenných plodov (27. nov.)
·
Čaro Vianoc – výstava žiackych prác so
zimnou tematikou (17. dec.)
·
Vianočný program pre rodičov
a verejnosť (22. dec.)
·
Vianočná finančná zbierka pre Červený
kríž (22. dec.)
·
Netradičná hodina lit.
výchovy v podaní umelcov Div. Jókaiho
z Komárna (25. jan.)
·
Slávnostný zápis detí do 1. ročníka
spojený s tvorivou dielňou (2. febr.)
·
Fašiangový karneval (14.febr.)
·
4. Školský ples (17. febr.)
·
Netradičná hod. lit.
výchovy v podaní skupiny Kicsi hang z Dun. Stredy (5.
marec)
·
Spomienka na revolučné roky 1848 (15.
marec)
·
Jarný knižný trh s rodičmi (od
19.3. – do 23.3.)
·
Netradičná hodina literárnej výchovy
v podaní umelca Mátyása Dráfiho
(24. apríl)
·
Deň matiek, kultúrne predstavenie pre
rodičov (9. máj)
·
Detský folklórny festival
v Jesenskom (11. máj)
·
Vzdelávacie podujatie spojené
s exkurziou pre ped.pracovníkov v MR (22.
jún)
·
Hudobný kvíz, Bíborpiros
Szép Rózsa
v Hosticiach (27. máj)
·
Škola v prírode 9. ročník (od
5.6. – do 10.6.)
·
Bocianov program, prezentácia
z pozorovania bocianov v Rim. Sobote (26.
jún)
·
JUNIÁLES – zábavný program
k ukončeniu školského roka (28. jún)
·
Rozlúžka detí s MŠ (28. jún)
·
Zber papiera (od 5. október – do 30.
máj)
·
Zber suchej pomarančovej kôry (od októbra
– do marca)
Mimovyučovacia činnosť:
Medzi výchovno – vzdelávaciu činnosť patrí aj
bohatá ponuka záujmovej činnosti. Na škole pracuje 13 záujmových útvarov, 5 na
I. stupni a 8 na II. stupni.
Záujmové krúžky na I. stupni:
Krúžok šikovných rúk, krúžok turistický, krúžok slovenského jazyka, krúžok
výtvarný, krúžok športový
Záujmové krúžky na II.stupni:
Krúžok folklórny, krúžok remeselný,
krúžok športový, krúžok anglického jazyka, krúžok biblie, krúžok literárny,
krúžok dejepisu, krúžok matematický
Iné aktivity školy:
DETSKÝ FESTIVAL Hostice
Sme vyhlasovateľmi prehliadky tanečnej prehliadky tanečnej záujmovej
činnosti ZŠ pre obvod Jesenské (zapojených 14 ZŠ), ktorú organizujeme
každoročne 1. júna.
Mimoškolské aktivity školy
a spolupráca s inými inštitúciami:
Účinná je spolupráca s Občianskym združením MÉTA Hostice, Rómskym
domom, Csemadokom, Obecným úradom Hostice, Jestice -
kultúrne vystúpenie žiakov na Dni obce. Veľmi dobrá je spolupráca
s Rodičovským združením pri ZŠ Hostice a radou školy.
Pri výchove a vzdelávaní spolupracujeme aj s ďalšími
inštitúciami: s Pedagogicko-psychologickou poradňou,
s Gemersko-malohontským múzeom, so Špeciálnou školou na Hviezdoslavovej
ulici v Rimavskej Sobote, s Relaxom.
Spolupracujeme aj školami združenými v školskom obvode
v Jesenskom.
Vďaka projektu rodičovského združenia žiaci 1. – 9. ročníka sa zúčastnili
na plaveckom a lyžiarskom výcviku, taktiež na OČAP- e mimo školy – Náučný
chodník Šomoška .
12. Údaje o projektoch, do
ktorých bola škola zapojená:
Názov nadácie
alebo projektu |
Názov projektu |
Stručný obsah |
Prínos |
Druhý ročník sú- ťaže Pro
Enviro, o najlepší envoron- mentálny projekt |
SPOZNAJME A CHRÁŇME NEŠE OKOLIE |
Zvýšiť záujem žiakov o školu a o životné prostredie |
Separovanie odpadu, starostlivosť o oko- lie -
neúspešný |
KONTO ORANGE 2006 „Školy pre budúcnosť“ |
ČRIEVIČKA |
Osvojiť učivo prí- rodopisu na vyššej úrovni v oblasti bo- taniky a zoológie |
Poskytovať značnú pomoc pri osvojo- vaní učiva na 2. stupni - neúspešný |
KONTO ORANGE 2006 „Školy pre budúc- nosť“ |
NAŠA ROZPRÁVKOVÁ KRAJINA |
Rozvíjať u žiakov rozumové a jazyko- vé schopnosti, vyt- voriť v škole prí- jemnú atmosféru |
Obohatenie
kabi- netu modernými učebnými po- môckami - -
neúspešný |
Otvorená
škola |
DETSKÉ LETNÉ OLYMPIJSKÉ HRY |
Počas letných prázd nin organizovať detské
letné olym- pijské hry v ZŠ Hos tice spojené s pred- náškami a športo- vej etikete v kres- lení s olympijskou tematikou |
Organizovanie
pohybových
aktivít mládeže
v obci Hostice
- neúspešný |
Pázmány Péter |
RODIČIA A ŠKOLA |
Spresniť
a spríjemniť život detí
v základnej škole |
Organizovaním
exkurzií obozná- miť žiakov s krása- mi
našej vlasti - -
úspešný (663 037,-
SKK) |
Elektronizácia a revitalizácia
zaria- dení školského stravovania |
OBNOVA TECH- NOLOGICKÉHO VYBAVENIA |
Doplniť
zariadenie školského
stravova- nia s novými ku- chynskými a tech- nologickými zaria- deniami |
Zabezpečiť
deťom pestrú
a teplú stravu
v ZŠS – neúspešný |
Szülőföld Alap Szövetség a Közös Célokért |
OBNOVIŤ A DO- PLNIŤ MŠ S TELOVÝCHOV NÝMI NÁRADIAMI
A NÁČINIAMI |
Zabezpečiť
dosta- točný
pohyb v ma- terskej škole |
V
zdravom tele zdravý
duch - - úspešný (
14 000,- SKK ) |
13. Údaje o výsledkoch
inšpekčnej činnosti vykonanej Štátnou školskou inšpekciou
na škole
Správa o výsledkoch inšpekčnej činnosti vykonanej dňa 23. 05. 2007
v Základnej škole s materskou školou – Alapiskola
és Óvoda, Hlavnán 144, Hostice – Gesztete
s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským
Predmet školskej inšpekcie:
Kontrola odstránenia nedostatkov
zistených pri inšpekciách v základnej škole.
Akceptácia odporúčaní
Odporúčanie bolo zamerané na
využívanie efektívnejších foriem a metód práce k zvýšeniu vedomostnej
úrovne žiakov v predmete matematika a slovenský jazyk
a literatúra, na prehodnotenie a zintenzívnenie spolupráce
s poradenským zariadením pri riešení problémov slaboprospievajúcich
žiakov.
Odporúčanie ŠŠI bolo riaditeľkou školy akceptované, čo viedlo k novým
inovatívnym prístupom vo vyučovaní matematiky, slovenského jazyka
a literatúry. Vytvorili sa podmienky na objektívnejšie hodnotenie žiakov
a skvalitnenie výchovno-vzdelávacieho procesu. Využívaním práce asistentky
učiteľa prekonávajú sociálne bariéry žiakov zo sociálne málopodnetného
prostredia. Spoluprácou s Pedagogicko-psychologickou poradňou
v Rimavskej Sobote sa vytvorili podmienky na individálnu
integráciu slaboprospievajúcich žiakov.
Záver:
Akceptovaním odporúčania sa
zlepšila činnosť školy v oblasti hodnotenia žiakov a vytvorili sa
podmienky ku kvalitnejšiemu vyučovaniu predmetu matematika, slovenský jazyk
a literatúra, vytvorili sa podmienky na individuálnu integráciu žiakov.
Realizáciou opatrení prijatých riaditeľkou školy sa zlepšila riadiaca činnosť
v oblasti dodržiavania legislatívy vzhľadom k vydávaniu rozhodnutí,
zostavovaniu rozvrhu hodín a dodržiavaniu počtu žiakov v triedach.
Kľúčové pozitíva školy:
·
aktivity školy vo voľnom čase
Odporúčanie:
·
uskutočniť analýzu príčin
nevyhovujúcich vzdelávacích výsledkov žiakov dosiahnutých v testoch
v 4. a 9. roč. ZŠ
·
prehodnotiť a zintenzívniť
spoluprácu s poradenským zariadením pri riešení problémov slaboprospievajúcich žiakov
14. Údaje o priestorových
a materiálno – technických podmienkach školy:
. Škola prevádzkuje štyri budovy. Hlavná budova
pozostáva z kancelárii, zborovne, 8 učební, v ktorých prebieha vyučovanie
žiakov 5. – 9. ročníka, 2 sociálnych zariadení. Škola nemá šatne. Žiaci si obuv
odkladajú do skríň umiestnených na chodbe.
Vedľajšia budova – jedná sa o prízemný objekt z netradičného materiálu
s eternitovou strechou. V budove sú 4 učebne, v ktorých prebieha
vyučovanie žiakov 1. – 4. ročníka, v 2 učebniach sa popoludní prevádzkuje
školský klub detí, zborovňa, chodba, školská jedáleň, sociálne zariadenia (WC,
umývadlá).
Budova telocvične – jedná sa o prízemný murovaný objekt samostatne
stojaci s plochou strechou, v ktorej je 1 veľká telocvičňa, sklad
športových potrieb, WC, sprchy a umývadlá. V tejto budove je
umiestnená aj školská dielňa.
Materská škola – jedná sa o prízemný objekt z netradičného
materiálu, s eternitovou strechou. V budove sú 2 miestnosti – herňa
a spálňa, sociálne zariadenie pre deti a personál (umývadlá, WC,
sprcha) chodba, kuchyňa, skladovacie priestory, kancelária. Pod budovou je
veľká pivnica.
Priestorové a materiálno – technické
podmienky:
Priestorové podmienky vyhovujú potrebám vzdelávania detí.
Škola disponuje s dostatočným množstvom učebníc, učebné pomôcky
postupne obnovujeme, škola má 17 počítačov, spätný projektor, 3 televízory, 3
video prehrávače, zosilňovač, mikrofóny, reproduktory, 2 HIFI veže, 4
magnetofóny, 1 video kamera, 1 projektor, 2 laminátory,
1 hrebeňoväzbovač, 1 digitálny fotoaparát, 1
fotoaparát.
Úroveň materiálno-technického vybavania zodpovedá
finančným možnostiam školy – potrebné je v najbližšom období obnova
didaktickej techniky a časti inventáru, hlavne školských lavíc
a stoličiek na 1. stupni.
Rekonštrukcia sociálnych zariadení.
Odborné učebne:
Škola má vypracovanú podrobnú analýzu SWOT – stanovuje silné a slabé
stránky v jednotlivých oblastiach.
SILNÉ STRÁNKY:
SLABÉ STRÁNKY:
Školský časopis „Ez a mi lapunk“ 75%
kvalifikovanosť ped. zamest.
Školský informačný systém
Neúspešné projekty
Stabilizácia ped. zamestnancov Absencia moderných pomôcok v
odborných učebniach
Telocvičňa
Nízka úroveň ovládania práce s IKT
Aktivity školy
Ochota vzdelávať sa
Dobrý kolektív, sociálna klíma školy
Ochota prijímať zmeny
15. Údaje o finančnom
a hmotnom zabezpečení výchovno – vzdelávacej
činnosti:
1. Normatívne finančné prostriedky:
PRÍJEM:
............................................................................ 7 180 000,- Sk
VÝDAJ:
1. Mzdy a poistné
................................................................. 4 380 000,- Sk
TARIFNÝ PLAT: 2 239 000,-
ODMENY:
78 000,-
POISTNÉ: 1 375 000,-
OSTATNÉ:
688 000,-
2. Energia, voda
a komunikácie ............................................ 849 000,- Sk
3. Materiál ............................................................................... 712 000,- Sk
4. Údržba
................................................................................. 32 000,- Sk
5. Služby
................................................................................... 150 000,- Sk
6. Cestovné náhrady
................................................................ 5 000,- Sk
PREVÁDZKA SPOLU: 1 748 000,- Sk
2. Nenormatívne finančné prostriedky:
Vzdelávacie
poukazy:
PRÍJEM:
................................................................................... 174 000,- Sk
VÝDAJ: (Materiál)
Krúžok literárny ...................................................................... 4 997,- Sk
Krúžok remeselný
..................................................................... 2 699,- Sk
Krúžok slovenského jazyka
..................................................... 3 295,- Sk
Krúžok folklórny
...................................................................... 3 223,- Sk
Krúžok športový
....................................................................... 11 805,- Sk
Krúžok športový
........................................................................ 11 754,- Sk
MATERIÁL
SPOLU:
37 773 Sk
VÝDAJ (Odmena) ............................................................ 136 227 Sk
Dopravné žiakov:
PRÍJEM:
........................................................................... 88 000,- Sk
Zostatok z roku
2005 ........................................................ 43 222,- Sk
Výdaj na rok 2006
............................................................ 131 222,- Sk
Prenos na rok 2007
.......................................................... 0,- Sk
Asistenti učiteľov:
PRÍJEM:
............................................................................ 219 000,- Sk
VÝDAJ:
............................................................................. 219 000,-Sk
Zostatok:
........................................................................... 0,-Sk
Príspevky od rodičov:
PRÍJEM:
............................................................................. 232 000,- Sk
VÝDAJ: (Energia,
materiál, služby) ................................ 232 000,- Sk
ZOSTATOK:
..................................................................... 0,- Sk
Prostriedky
z rozpočtu obce:
PRÍJEM:
............................................................................ 410 000,- Sk
VÝDAJ: (Materiál)
........................................................... 410 000,- Sk
ZOSTATOK:
..................................................................... 0,- Sk
16. Informácie o stanovenom
cieli v koncepčnom zámere a hodnoty školy
„Škola je na to, aby sa človek
naučil učiť sa, aby sa v ňom zobudila túžba po poznaní, spoznal radošť z dobre vykonanej práce,
ochutnal vzrušenie z vytvárania, naučil
sa mať rád to čo robí a našiel si tú prácu, ktorú bude mať rád.“
Szent-Györgyi Albert
„Blaho vždy a všade závisí od dodržania
dvoch podmienok:
Aristoteles
FILOZÓFIA ŠKOLY:
Naša škola vychováva
a vzdeláva žiakov v duchu pedagogickej náročnosti, odbornej
pripravenosti, tvorivej pedagogickej činnosti a pedagogického poslania.
Základom našej pedagogickej práce je – poskytnúť našim žiakom kvalitné základné
vzdelanie, vzdelávanie a výchovu, ktoré optimálne budú rozvíjať schopnosti
každého jedinca v súlade s jeho povahovými, intelektuálne
a fyzické možnosti. Snažíme sa dosiahnuť komplexný rozvoj osobnosti žiaka,
aby bol schopný: sebarozvoja, riešiť problémy
každodenného života, pracovať s informáciami, orientovať sa v nich,
vytvárať pozitívne medziľudské vzťahy, žiť podľa progresívnych hodnôt,
konštruktívne a produktívne hodnotiť a prijať hodnotenie. Škola bude v plnej miere slúžiť deťom.
Priority:
·
Výuka cudzích jazykov
·
Výuka informačno komunikačných technológií
·
Zabezpečenie odborného vyučovania
Koncepčné zámery
„ Škola by mala mať svoju tvár,
svoj rukopis, podobne, ako človek by mal byť jedinečný. Stádovitý človek,
podobne ako komformná priemerne šedivá škola, je
vysvedčením netvorivosti ľudí, ich nechuti, či
neschopnosti byť sebou. Otvoril sa priestor pre tvorivosť, je to výzva pre
múdrych a túžiacich ľudí byť sebou a byť lepšími – byť svojskou
a byť lepšou, ako je tá druhá.“
M. Zelina – M.
Zelinová
Vytvorenie profilu našej školy:
a dospelým,
Profil žiaka našej školy:
Výsledkom rodinnej a školskej výchovy by naši žiaci mali disponovať
nasledovnými vlastnosťami a zručnosťami:
Nie je na svete taký žiak, ktorý by disponoval všetkými týmito vlastnosťami
a zručnosťami. V našej každodennej práci sa však budeme snažiť
o to, aby čo najviac našich žiakov, končiacich 9. ročník malo čo najviac
z týchto vlastností a zručností a stali sa súčasťou ich
osobnosti.
Naše
ciele a hlavné úlohy
Úlohy vyplývajúce z cieľa |
Plnenie |
Zabezpečenie ďalšieho vzdelávania peda- gógov, aby pomocou nových
vyučovacích metód ešte efektívnejšie využívali čas vyučovacích hodín |
Pedagogickí pracovníci sa pravidelne vzdelávajú, z plánovaných vzdelávaní sa všetky zrealizovali |
V spolupráci so všetkými ped. pracovník- mi znížiť množstvo domácich prác |
Počet domácich úloh sa znížilo o 50% |
Zabezpečiť základné vybavenie telocvične s telovýchovnými náradiami a náčiniami |
Úloha je čiastočne splnená, vďaka pro- jektu a rodičovskému
združeniu |
Výchova talentovanej mládeže prípravou na vedomostné, športové, výtvarné,
folklórne súťaže Indikátor plnenia: úspešnosť žiakov na súťažiach |
Žiaci sa zúčastnili na jednotlivých súťažiach, úspešnosť je viditeľná
v bode č. 11 |
Zameranie
a poslanie školy
Zámerom našej školy je skvalitňovanie VVP, pozdvihovanie vedomostnej úrovne
žiakov.
·
V oblasti
vzdelávania – rozvoj schopností každého jedinca
s ohľadom na jeho povahové, intelektuálne a fyzické vlastnosti.
·
V oblasti
výchovy – formovanie humanistických
vlastností,
našim poslaním je
vychovať človeka, ktorý bude žiť v harmónii
so svojím okolím,
kladieme dôraz na vhodné využívanie voľného času, ktoré je naj-
lepšou prevenciou pre negatívnymi vplyvmi spoločnosti.
·
Zámery do budúcnosti:
-
pokračovať v skvalitňovaní VVP
zavádzaním moderných metód a foriem práce
-
zoznamovať sa s prvkami ITV
a inými alternatívnymi metódami,
-
vytvárať podmienky pre kvalitné
vyučovanie cudzích jazykov
-
zintenzívniť spoluprácu s rodičmi
a kultúrno-spoločenskými inštitúciami v obci
-
zlepšiť MTZ školy – športové
a telocvičné náradie, PT a vhodné programy, obnova žiackej knižnice,
dopĺňanie učiteľskej knižnice
Ohrozenia
-
postavenie učiteľa v spoločnosti
-
nedostatok finančných prostriedkov
-
nezamestnanosť, sociálne postavenie
rodičov, ich životný štýl
-
súčasná politická a ekonomická
situácia v štáte
-
učebné osnovy preťažujúce žiak
Výsledky dotazníka o hodnotách školy
|
H o d n o t
y š k o l y |
B o d o v é h o d n o t y |
Poč. resp. |
% |
|||||
1. |
Spolupráca a tímová práca |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
13 |
100 |
2. |
Tolerancia |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
13 |
100 |
3. |
Možnosť osobného rozvoja |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
13 |
100 |
4. |
Slobodná voľba metód a foriem pr. |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
13 |
100 |
5. |
Výchova, rozvoj osobnosti dieťaťa |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
13 |
100 |
6. |
Vzdelávanie |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
69,2 |
7. |
Rozvoj schopností a zručností žiaka |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
12 |
92,3 |
8. |
Disciplinovanosť a poriadok |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
8 |
61,5 |
9. |
Harmonický vzťah medzi U –Ž |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
10 |
76,9 |
10. |
Rôzne formy hodnotenia žiakov |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
69,2 |
11. |
Mimoškolská činnosť |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
53,8 |
12. |
Pomoc slaboprospievajúcim |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
8 |
61,5 |
13. |
Starostlivosť o talenty |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
53,8 |
14. |
Športová činnosť |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
53,8 |
15. |
Spolupráca školy a rodičov |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
69,2 |
16. |
Materiálne podmienky |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
53,8 |
17. |
Príprava žiakov na prijímac. skúšky |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
46,2 |
„Cieľa si všímaj
pozornejšie ako prostriedky.
Prostriedky sú totiž pre
cieľ, vôbec nie pre seba samé,
a k prostriedkom sa spravidla pripája to,
čo nesmeruje k cieľu
a nemôžeme to ľahšie rozoznať ako tak, že
prihliadneme na cieľ.
Ak sa neustále hľadí na cieľ,
je
možné vyhnúť zákrutám.“
J. A. Komenský
S P R Á V A
o výsledkoch a podmienkach výchovno –
vzdelávacej činnosti
Základnej školy s materskou
školou – Alapiskola és Óvoda, Hlavná 144, Hostice – Gesztete
s vyučovacím a výchovným jazykom maďarským
Prekladá:
......................................................................................
PaedDr.
Katarína Zagyiová, riaditeľka školy
Prerokované v Pedagogickej rade ZŠ s MŠ s VaVJM Hostice dňa 27. augusta 2007
Vyjadrenie rady školy:
Rada školy odporúča
zriaďovateľovi s c h v á l i ť Správu o výsledkoch a podmienkach výchovno – vzdelávacej činnosti ZŠ s MŠ s VaVJM Hostice za školský rok 2006/2007
.........................................................................................
Predseda Rady školy
pri ZŠ s MŠ s VaVJM Hostice
Stanovisko zriaďovateľa:
Obecný úrad v Hosticiach s c h v a ľ u je Správu o výchovno
vzdelávacej činnosti ZŠ s MŠ
s VaVJM Hostice za školský rok 2006/2007
..........................................................................................
Berki Ondrej, starosta obce